Podlaska Marka Konsumentów 2019 dla TaniaKsiazka.pl Podlaska Marka Konsumentów 2019

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów północno-wschodniego regionu Polski organizowany przez Urząd Marszałkowski w Białymstoku. Ranking układany przez Podlasian, ukazujący jakie rozwiązania, trendy i smaki zachwyciły ich w minionym roku, cieszy się ogromną popularnością. W obecnej edycji konkursu pierwsze miejsce w głosowaniu internautów zdobyła TaniaKsiążka.pl. Może się teraz szczycić tytułem Podlaskiej Marki Konsumentów 2019!

Podlaska Marka Konsumentów 2019 dla TaniaKsiazka.pl

Łukasz Kierus, założyciel TaniaKsiazka.pl; źródło: materiał prasowy

Podlaska Marka Konsumentów 2019 – zdecydowane zwycięstwo TaniaKsiazka.pl

W tym roku o zaszczyt ulubionej marki Podlasian walczyło aż 27 podlaskich firm i inicjatyw. W internetowym plebiscycie wzięło natomiast udział ponad 12 tysięcy osób! Co ciekawe, ponad jedna czwarta głosów, bo aż 3,5 tysiąca, trafiła właśnie do TaniaKsiazka.pl. Świadczy to o ogromnym zaufaniu klientów do usług świadczonych przez tę przyjazną księgarnię internetową. Warto zaznaczyć, że w głosowaniu udział biorą jedynie mieszkańcy Podlasia, a TaniaKsiazka.pl ma zasięg ogólnopolski.

Podczas uroczystej gali, która odbyła się w Operze i Filharmonii Podlaskiej Łukasz Kierus, właściciel TaniaKsiazka.pl, podziękował m.in. sympatykom za tę niezwykłą mobilizację:

Chciałbym przede wszystkim podziękować naszym wspaniałym klientom, bo to dzięki nim dostaliśmy ten zaszczytny tytuł. Chciałbym także podziękować mojej żonie, Agnieszce Stankiewicz-Kierus, z którą razem od wielu lat rozwijamy markę TaniaKsiazka.pl i jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję także naszym pracownikom, bo to dzięki ich pracy staliśmy się jedną z najchętniej wybieranych księgarni internetowych w Polsce i od teraz z dumą będziemy nosić tytuł Podlaskiej Marki.

TaniaKsiazka.pl – od zera do bohatera

Początki TaniaKsiazka.pl sięgają 2006 roku, kiedy firma liczyła zaledwie kilka osób. Obecnie zatrudnia 350 pracowników i, jako część Spółki Glosel, może się pochwalić obsługą ponad 200 tysięcy przesyłek miesięcznie. W jej asortymencie znajdują się już nie tylko książki, ale również gry i artykuły papiernicze.

Łukasz Kierus odbierając nagrodę z rąk wicemarszałka województwa podlaskiego, Marka Obrysia, nie krył w pełni uzasadnionej dumy ze swojej wieloletniej pracy na rzecz rozwoju firmy:

W ciągu kilkunastu lat z małego pomysłu na biznes, rozwijanego z kawalerki, staliśmy się jednym z największych e-commerców w Polsce, dającym w chwili obecnej stabilną pracę 350 mieszkańcom Białegostoku i okolic. Teraz wszyscy wiedzą, że Podlasie stoi nie tylko piękną naturą i żubrami, ale także e-commercem i książkami.

I miał rację. Oprócz tego, że w głosowaniu konsumentów wygrała księgarnia, to w kategorii „Kultura” pierwsze miejsce zajął Tomasz Samojlik z serią książek dla najmłodszych czytelników, Żubr Pompik, odkrywających tajemnice Puszczy Białowieskiej i innych parków narodowych.

Podlaska Marka Konsumentów 2019 i co dalej?

Po odebraniu prestiżowego wyróżnienia rośnie apetyt na więcej. Właśnie teraz TaniaKsiazka.pl bierze udział w jubileuszowym 10. Rankingu Zaufanych Sklepów na Ceneo.pl, w którym już niejednokrotnie zajmowała miejsce na podium. Czy w tym roku również wyróżni się na tle konkurencji?

Jeśli lubisz robić zakupy w naszej zaprzyjaźnionej księgarni TaniaKsiazka.pl, oddaj na nią swój głos!  Możesz to zrobić, klikając w ten link. Tylko spójrz, w jaki sposób księgarnia namawia do głosowania 😉 Nas skusiło!

Powiązane artykuły:

Urszula Garncarz