Książkowe akcenty w Ekomersach 2015

Ekomersy logo

Od poniedziałku (31 sierpnia) trwa głosowanie internautów Ekomersy 2015, pozwalające wybrać najlepsze rozwiązania e-commerce w Polsce. Można głosować w aż 12 kategoriach. Nie zabrakło tam książkowych akcentów, które z wielką przyjemnością wam przybliżymy.

W kategorii „Akcja promocyjna sklepu” startuje Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl. Księgarnia zgłosiła akcję „Nie bądź żyła! Oddaj krew i zgarnij rabat na zakupy w TaniaKsiazka.pl„, realizowaną wspólnie z wszystkimi centrami krwiodawstwa w kraju.

Celem akcji jest zachęcenie jak największej ilości osób do odwiedzenia najbliższego centrum krwiodawstwa i oddania krwi lub jej składników. Inicjatywa ma przede wszystkim uświadomić internautów, iż oddanie krwi praktycznie nic nie kosztuje, a dzięki donacji można przyczynić się do uratowania czyjegoś życia. W ramach podziękowania, każda osoba, która odda krew, otrzyma wraz z czekoladami kupon rabatowy na zakupy w TaniaKsiazka.pl. Oddaj głos na księgarnię TaniaKsiazka.pl >

W konkursie startuje również serwis UpolujEbooka.pl,  który współpracuje z największymi księgarniami w Polsce oferującymi e-booki. Platforma walczy o zwycięstwo w kategorii „Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży”.

Ostatnim książkowym akcentem w konkursie „Ekomersy 2015” jest księgarnia Gandalf.com.pl. Sklep zgłosił swoją nową stronę mobilną w kategorii „Najlepsze rozwiązanie m-commerce”.

Przejdź na stronę główną konkursu Ekomersy 2015 >

Paweł Mieczkowski